
Co było na 10. Elbląskiej Konferencji ES?
Maciek wprowadził uczestników w świat nowinek z zakresu ekonomii społecznej w Polsce. Było o różnicach w definiowaniu przedsiębiorstw społecznych w Unii Europejskiej i samej Polsce, źródłach finansowania ekonomii społecznej i wsparciu nowego projektu OWIES.
Artur, Michał i Mateusz pokazywali czym się zajmują na co dzień i jak w swojej pracy wykorzystują nowe media, jak to się przekłada na ich rozpoznawalność i sprzedaż.
Agnieszka, Darek i Ania opowiadali jak przy użyciu dostępnego w regionie wsparcia osiągać takie rezultaty, o jakich wspominali Artur i Michał.
W bloku warsztatowym Agnieszka dzieliła się ogromną wiedzą i sprawdzonymi sposobami na skuteczną współpracę z darczyńcami. Michał inspirował jak budować markę swoich organizacji na miarę światowych marek jak Adidas czy Harley Davidson.
Zdjęcia z wydarzenia obejrzyjcie tutaj.
Poniżej przekazujemy Wam prezentacje i materiały z Konferencji. Niech służą w dalszych inspiracjach do zmian. Życzymy wielu pomyślnych wdrożeń w swoich organizacjach!
Pliki do pobrania
-
agnieszka-ciesluk_wsparcie-mobilnych-doradcow-w-nowych-technologiach.pdf
-
artur-ziemacki_jak-sprzedawac-tradycyjne-rzemioslo.pdf
-
dariusz-jozwiak_jak-samorzad-wojewodztwa-wspiera-es.pdf
-
maciej-bielawski_co-nowego-w-swiecie-es.pdf
-
mateusz-sztajnke_czym-rozni-sie-adidas-od-ngo.pdf
-
mateusz-sztajnke_ile-kosztuje-komunikacja.pdf
-
mateusz-sztajnke_uproszczona-strategia-komunikacji.pdf
-
michal-grajewski_jak-wykorzystac-yt-w-dzialaniach-ps.pdf