Budowanie wspólnej marki ES na Warmii i Mazurach
W ramach projektu „Ekonomia Społeczna na Warmii i Mazurach” zaplanowano proces konsultacyjny. Pierwszym etapem będzie opracowanie znaku graficznego oraz hasła promującego przedsiębiorstwa społeczne regionu. Kolejny krok to wyselekcjonowanie przez eksperta produktów oferowanych przez PES do sprzedaży. Następnie zostaną one umieszczone w katalogu pod wspólną marką ekonomii społecznej. W kolejnych etapach planowane jest opracowanie strategii promocji i sprzedaży produktów.
Podczas spotkań online ekspert przekaże wiedze dotyczącą m.in.:
- tworzenia wizerunku,
- brandingu marki, uwzględniającego czas od momentu nazwania produktu po cały cykl jego funkcjonowania na rynku,
- badania potrzeb i wyborów nabywców,
- tworzenia projektów produktów,
- skutecznego designu,
- projektowania i wyboru znaków towarowych,
- procesu wprowadzania produktów na rynek,
- zarządzania organizacją pracy i podziału kompetencji,
- strategii marketingowo promocyjnej,
- polityki cenowej,
- kanałów dystrybucji produktów.
Planowane jest przeprowadzenie dwóch cyklów doradczych. Każdy z nich będzie obejmował pięć czterogodzinnych spotkań.
Propozycja kierowana jest przede wszystkim do podmiotów ekonomii społecznej wytwarzających produkty przemysłowe, a nie konsumpcyjne (np. gastronomia, catering). Szczególnie zachęcane do udziału są zakłady aktywności zawodowej, warsztaty terapii zajęciowej, spółdzielnie inwalidów i niewidomych, spółdzielnie socjalne, spółki non-profit i centra integracji społecznej.
Zainteresowanie udziałem w projekcie należy zgłosić do 30 listopada 2020 na adres e-mail: d.jozwiak@warmia.mazury.pl.
Szczegółowych informacji udziela pod nr tel.; 89 521 95 23 Dariusz Jóźwiak, specjalista ds. budowania współpracy nauka-biznes-ekonomia społeczna.