Jak budować relacje z klientem - warsztaty dla przedsiębiorców

- Biznes to relacje między ludźmi, nie liczby. Gdyby było inaczej, najbogatsi byliby matematycy – mówił Jan Kulczyk. O prawdziwości tego twierdzenia przekonają się uczestnicy prowadzonego przez Ireneusza Osińskiego warsztatu dla przedsiębiorców, menedżerów, przedstawicieli firm w zakresie nawiązywania i budowania relacji z klientem. Wydarzenie organizowane przez Stowarzyszenie ESWIP w ramach 12. edycji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości w Elblągu odbędzie się 21 listopada 2019 (czwartek) w Domu pod Cisem przy ul. Stawidłowej 3. Udział w warsztacie jest bezpłatny.

- Im bardziej wartościowy klient, tym trudniej go pozyskać, chyba że… masz sprawdzony sposób, który pozwala nawiązać relacje z praktycznie dowolnym klientem. Niezależnie jak duży jest lub jak dużą firmą zarządza. Klient jest trudny tylko do tego momentu, kiedy nie masz sposobu na to jak uczynić go swoim klientem. Najpierw uczyń go kandydatem na klienta, poprzez proces prospectingu, a potem zrób go klientem lojalnym i oddanym - podkreśla Ireneusz Osiński.


Data wydarzenia: 21 listopada 2019 (czwartek), godz. 17.00-19.00.
Miejsce: Dom pod Cisem, ul. Stawidłowa 3, Elbląg.

Prowadzący: Ireneusz Osiński - z wykształcenia psycholog i producent filmowy. Obecnie przedsiębiorca, trener, wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku, łowca talentów, mówca, networker i mentor biznesowy. Fundator i prezes Fundacji na Rzecz Rozwoju Talentów. Twórca wielu projektów w tym programów szkoleniowych, programów telewizyjnych i audycji radiowych. Zawsze uśmiechnięty, energiczny, nastawiony na działanie. Potrafi w każdej osobie znaleźć unikalną wartość, którą trzeba pokazać światu. Ambasador Etycznego Biznesu i Networkingu. Edukator z misją stworzenia świata, w którym każdy osiąga wymarzone cele i jest szczęśliwym człowiekiem.


Udział w warsztacie jest bezpłatny.


Uczestnictwo w warsztacie należy potwierdzić do 19 listopada 2019 - telefonicznie: 55 236 27 16 lub e-mailowo: r.narnicki@eswip.pl.

Jak budować relacje z klientem - warsztaty dla przedsiębiorców