Forum Pełnomocników ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi
Zaproszenie kierowane jest do pracowników samorządu, którzy zlecają, rozliczają i kontrolują zadania publiczne oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych, które realizują zadania publiczne, tj. projekty współfinansowane ze środków urzędu gminy/ miasta/ powiatu itp.
Pan Łukasz Waszak - prawnik i doradca w zakresie współpracy między organizacjami i samorządem lokalnym omówi zasady kontroli i sprawozdawczości zadań publicznych oraz odpowie na najczęstsze problemy i pytania: Kiedy jest kontrola a kiedy weryfikacja sprawozdania? Jakie załączniki trzeba składać do sprawozdania? Czego można zażądać w trakcie kontroli lub wyjaśnienia sprawozdania? Jakie są terminy i konsekwencje ich niedotrzymania? Co kontroluje samorząd? Jakie powinny być procedury w samorządzie dot. kontroli?
Program Forum dołączony jest do wiadomości.
Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu!